Wednesday, January 4, 2012

Auni 1st Year

Alhamdulillah..syukur kehadrat illahi dengan limpah kurnia dan rezekinya..Auni dah pon masuk 1 Tahun pada 27 Disember 2011 yang lps..membesar dengan sihat dan sudah pandai jalan.Sempena hari jadi yang buat pertama kalinya,majlis hari jadi telah dibuat dirumah nenek klang.Ramai yang hadir dan semua tu peminat2 Auni yang datang.hehe

Menu biasa aje..Hi-tea katakan..Wlupon biase tapi mcm2 yang ada..Mee Hoon Goreng,roti jala + Kari aym & Kentang, pulut kuning + rendang ayam, Laksam kelantan, karipap, Tauhu Sumbat, nuget, apam dot2,cocktail dan menu wajib kek coklat disponser oleh nenek sedara auni.mekasih ye.hehe
Semoga Auni menjadi anak yang solehah..mmg itu impian semua ibu bapa kan..nak anak dia jadi org yang berguna dan hormat orang tua.InsyaAllah Ibu dan baba akan didik Auni ke arah itu.

Happy Birthday 1st Auni Syifa' Mohd Hanis Sayaangg


Kek Auni

My Baby





Kek Coklat sedap

Desert Table


Apam Dot2..Aunt Aj pon dot2 jgk.hehe..mekasih tlg ye..

2 comments:

.: mama lynn :. said...

yg pntng apam yg aunty aj dot2 kan masuk dlm ni.. hehehe .. tak de adiah utk auni la.. sowie.. x smpat nk cri. ape pun laksam yg dihidang mmg terbaek

AinHinata said...

xpe la azlina..aku pon xrase laksam aritu..rase nk suh mak aku bt lg..hehe