Thursday, October 13, 2011

Weeding Hujung Minggu

Actually dh pegi weeding2 ni 2 minggu yg lepas..baru minggu ni nak update.hehe.ssaje nk masukkn memories perkahwinan kawan time study kt Uitm dulu dgn majlis perkahwinan sue, sue ni best freinds adik aku n tunang nye..slalu jgk die dtg umh mak aku kat klang.n paling best die suke sgt coklat chip hitam yg aku slalu bt time Hari Raya.hehe

Ok..tgk dulu pict weeding sue ni..cantik pelamin die..aku suke sgt..simple n nice..oh ye..majlis sue ni diadakan skali dgn abang die..so. aritu ade dua penantin. (:..tp, xsmpat nk tgk penantin..sbab aku kne gerak plk ke Putrajaya lps tu..

Majlis kat Dewan MBSA Shah Alam..

Cantik kan..kan..kan

Bagai Pinang di belah 14 belas..cute & handsome

Bukti kedatangan kami!!! (:
Xsmpat nk tangkap dgn pengantin..patung ni pon jadi la..kiki


Ini Plk majlis Zam n pasangan di Dewan Melati Putrajaya

Qongrat Zam n Pasangan..cantik souveniar korang..(:

Auni with Auntie Nat..(:

Ape pandang2..(:

Ini la kje geng "Minah2 Sengal" klu dh jmpe..(:

2 comments:

Y A Y A N said...

zam mane ek....x clear la gamba...klu batch kak ain mesti yan kenal...kak nat tu blom kwen kan...gebu btol...

AinHinata said...

ala..zamzari ahmad tu yayan,,blum khwin die,,crikn calon utk die.hehe