Monday, October 10, 2011

Birthday Party Putera

Ai..aritu sempat pegi join Birthday Party sorng bdk comel Putera 1st year..Actually putera ni kire my cousin ank pakcik. tp diesebaya dgn Auni.cuma tua 3 bulan dari Auni.hehe..so, ini bday Pakcik Auni..dh tua dh putera yeh..kecik2 dh jadi pakcik.hehe Majlis diadakan secara kecil-kecilan,hanya fmily my pokcik&mokcik only yg dijemput. Bertempat di....aku sendiri baru kenal pasti kewujudan Restoran itu kat Kuala Lompur tu..Name die Tamrind Neo sbelah bangunan KFC..Tmpat jgn ckp la..agk eksklusif.Parking je rm8 Hinggit. Kat sini ktorng di serve kan dgn mkanan thai.agak menarik utk dimakan skali skala.hehe.Suasana dlm bilik tu pon kelam je lampu nye.smpai Auni xrengek lngsung nk tido sbab suasana nye yg romantik..dh mcm bukan nk smbut bday putera dh gaye nye..dh mcm nk smbut aniversary daddy & mummy Putera.kiki.Ape xnye..my pakcik ade adiahkan seutas rantai white gold yg aku tgk bukan nye rntai kecik2.agak besar jgk rntai itu. kt mummy Putera.waa...alngkah indahnye klu itu Hanis.kiki.tp, klu la hanis sesenang itu..aku xkan tnggu die kasi, aku yang akan mintak tiap2 kali bday Auni.Xpon sebulan sekali nk adiah.hahaha
Rezeki masing-masingkan..kira bertuah Putera dilahirkan dalam keluarga yang serba cukup semuanya.Alhamdulillah.Auni klu nak mcm tu pon blh, ibu & baba leh kasi jgk..tp, nnti mjlis bday Auni kite bt kt rmh kita je..bukan kt restoran.klu nk kt restoran mewah cmtu..kite suh baba blanje kite bertiga je ok.hehe
Meh tgk pict2 yg besh ni..
Ini Bday boy n family

Ini give yg we all dpt..coklat

Cake Yg omel..mcm bday boy..fuh..fuh..

Dak ni pon omel..(:

Environment luar restoran..cantik..

Ini suasana dlm tu..romantika kan..(:



Thanks Daddy n Mummy Putera sbab jmput kami

1 comment:

.: pn yazlynn :. said...

sungguh ada2 nye sambutan. bestnya