Sunday, August 22, 2010

Majlis Buke Puasa

Salam semua..hari nie dh 13 hari kite berpuasa..Alhamdulillah aku sihat dlm menjalani ibadah ini..cume dh lepas berbuka tu terus jadi xsihat..terus rase perut aku ni menegang..wlupon sebenarnye aku makan dalam kuantiti yang sikit je dan sentiasa beringat utk tidak makan dengan rakus nye..hehe

Tp, sabtu yang lepas ada mjlis berbuka puasa b'sama geng2 sengal kui..huhu..time tu mkn mmg agk banyak sikit..maklumlah..seorng bayar rm56 hinggit..so, makan pon kne la berpadanan dengan bayaran nye kan..itu pon xde la semua juadah yg ade kat bufet tu aku makan..oh ya..tempat kami berbuka aritu ialah di Tropicana Club, Damansara..environment, lauk pauk mmg best la..dr ke rendang..ketupat..serunding smua nye ade..

antara juadah yang aku makan aritu ialah..jeng..jeng..jeng..satay,kuew tiaw goreng, laksa sikit, ketupat palas + rendang aym + serunding daging 2 ketul, mini pizza, nasik lemak + sambal ikan bilis + rendang daging 5 sudu, em..lagi ape yeh..tp, mmg mcm2 ade..ade..hehe..air barli..

Makan mmg xigt..smpai kul 9 malam jgk la ktorng kt situ..lps tu mule la aku dh xleh nk gerak2..full tank.hehe..

Ok..pict2 t'baru utk pmbace blog kui..hui..hui..hui..

Seafood + Vegetable

Sate-sate

Buah-Buahan Tempatan


En.suami..

Sekapal Makanan

Ice-cream goyang..mmg best

Nak Balik sudah..

2 comments:

Y A Y A N said...

salam ramadhan kak ain.....

bestnye....sedapnye....
kena la mkn byk2....sekapal tu habiskan.......

AinHinata said...

Ai Yayan..
salam ramadhan jgk..

itu la..mkn smpai meletop perut..akak mkn suku kapal je dh surrender..hihi