Sunday, February 21, 2010

Joging..☺☁☀☂♥

Hari sabtu yg ckup memenatkan melayan kerenah MiSS ina.huhu..ttibe ajak aku joging..tp, aku layan kan je la wlupon rupe2 nye en suami xbkerja sbtu lps..ade jgk aku ajak..tp, kate nye Xmau sbab alasan nye xde kasut sport...ala..yg sbenarnye nak hbis kan cd citer jepun yg tgh die tgk tu.tp, xpe la...aku jer yg pegi dgn ina n anak buah nye Fatin. Ligat tul bdk kecik ni..bukan nye joging..tp b'lari2...laju giler klu die lari..mklum la...kecik lagi..badan ringan..klu dh mcm aku n makcik die ni badan dh berat..sbab tu la..joging skit dh mengah.haha

Lokasi tmpat ktorng Joging kat Taman Botani. Putrajaya..lawak jerk..ktorng joging2 smpai leh sesat kt dlm tu...xjmpe jln kluar..hampir 2 jam jgk la dlm taman tu..1st time joging kt situ..dulu penah jgk pegi..tp, sje jln2..tngkap2 gmbar..kali ni bersenam plk..rmai jgk org yg jogging aritu..ade jgk yg neik bsikal...mcm syok jer dorng neik basikal..lein kali aku xnak jogging..nak neik bsikal plk.hehe

Dah lame sebenar nye aku x menjoging kan diri..last dulu ntah..aku pon xigt..mau mmg lame dh xmlakukan aktviti ini smpai leh trus t'lupe.hehe..aku xtahu la knape minah sorng ni ajak..aku rse die dh buang tebiat die yang lama atau nak kahwin, atau nak jadi model atau..ntah aku xsure...yg penting mmg die seorang yg dh buang tebiat aritu.hehe..sowi beb..jgn marah.

✄ rase nye lebih byk gmbar d tngkap dr bjoging.hehe

♀ Antara pict2 sila lihat di bawah


Aku dgn Fatin..teror dak ni joging..suke ckp aku lambat..huhh...


Fatin with shadow 2 women possessed.hahaha


Sila lihat 2 orang dak sengal.:)


Ngap ina..


Ini lah hasil klu joging dgn dak ina nie..


Yeahhh...kami dan bayang2 kami


One Happy Family..mom, children n mom again..where is pa..hehe


Uih..kurus sgt ni aku stelah joging..e...xde perubahan pon..same jerk before jogging

2 comments:

NURUL said...

along lama tak jongging

we are d Gurl's said...

jUM LA kite jogging long kuruskn perut..hehe