Monday, July 27, 2009

L.E.S.E.N P

xde ape yg nk aku ksi kat my husband..hehe..sje je kasi die tisu yg atas nye ade t'tulis sdikit note..sbenarnye aku baru je lpas dpt lesen " P ".. SO..sbagai tnde pnghargaan sbab die dh byk ajar aku..marah aku..nsihat aku..smue lah..jadi la aku skr seorang pemandu..dpt la die hdiah tu.hehe.tp, bukan die sorng je yg ajr..ade lg sorng cikgu yg mengajar aku driving iaitu cikgu Bad dr AMSA,Bangi,,



Thanks a lot to all yg suport aku time blaja driving aritu..tnggal 3.07.2009 aku dh lulus ujian JPJ dgn hnye skali cubaan,,:)..teror x dgn berkat suami n cikgu ku.hehee...

3 comments:

misz beauty said...

yaaa!!!!!!!!! akhirnya kakak ku mempunyai lesen memandu... ape da, dah nak jadi mak orang baru nak amik lesen... ;-p

pasnih bley lah nek satria oren, pastu akak bawak ija duk sebelah jerk... hihihiii=D

KAK RAINBOW said...

akhirnyer ain dah ada lesen memandu. caiyok laa ain :)

AinHinata said...

Hehe..tu la..lps ni senang nk ke mne2..:)