Monday, June 6, 2011

Weeding My Bff..(:

Qongratulations utk kedua pasangan pengantin Ayu&Yun n Min&Lut..akhirnya kahwin jgk kawan2 aku ni..begini akhirnye kisah hidup korng hingga ke jinjang pelamin...time zaman study dulu topik ni selalu hangat dibincangkan...sape la antara kite yang kahwin dulu ye..smbil tongkat tangan di dagu dan mate ke atas..wahh..tringin sgt benor nak kahwin time tu..padahal masing2 calon pon xde.lps tu berangan2 lagi sape la agak nye calon aku???..ade yang nak org kayo..ade yang nak engineer..(ni..dh tahu sgt dh sape yang nak..akhirnye dpt jgk kn.hahaha)..ade yg nk tuan kete kelisa (aku ler tu...hehe)..tp, xde sorng pon nk ustaz kan..klu ade mesti dapat punye..:)

OH ye...akhirnye aku yang kahwin dulu..dan aku la org nye yg satu2 nye menggendong anak time weeding2 ni..tp, sebelum tu dh ade yg kahwin..bada & Yan..tp, oleh kerana dorng ni bukan geng menggeletis so..
aku la yg 1st skali menamatkan zaman bujang d dlm group menggeletis gurlzz..14.03.2009..masih segar di ingatan.next Weeding Dhila & A.j..segar di ingatan jgk time weeding dorng ni..mcm2 cerita n cinta yg ade..:)..semue2 ni kahwin at the same year 2009

Tahun ni pon 2011..sampai 3 Orang skali jgk yg Tawin..a'a la..aku baru perasan..setahun klu khwin smpai 3 org skali neik Pelamin.pengantin pertama tahun ni Ina & Is 5.02.2011..time ni aku lg 4 hari baru nk habis pantang.tp, snggup ku gagah pegi demi sahabat..haha..pengantin kedua Ayu & Yun 29.05.2011.dan pengantin ketiga Min & Lut 4.06.2011.Tahniah semue..

Skr..tnggal Hana yg masih belum...its ok hana..xkahwin xsemestinye xbhagia kan..kan..soal ajal,jodoh & maut semua kerje tuhan..Dia yang mengetahui segala2 nya yang t'surat n yg t'sirat..wish u happy always,,whatever pon..ko mmg terbeikkk..semue wedding ko turun..smpai sakit pinggang,pitam,semua ada...:)..time ko nnti 3hari2mlm aku turun kuantan..i'm promise .insyaAllah klu xde aral..xde hal punye..:)

Meh kite tgk balik setiap pict weeding..dari awal smpai arini..esk luse xtahu lg sape yg neik pelamin..ahaks..

Weeding Ain & Hanis 2009
Aku kire untung sbab semua geng geletis ade time ni ade,aida plk xde..baru perasan (:
time ni smue anak2 dare lg

Weeding Dhila & Abg Kem 2009
pict side rmh Dhila..ni min xde..

Weeding Dhila & Abg Kem side lelaki
ni baguih..smue ade.


Weeding Aj & Abu Yazli 2009
Mane ina?? Mane Aida??

Lepas a.j akad nikah..

Weeding Aida & Jon 2010
Time ni aku tgh ngandungkan Auni..dh 7 bulan rsenye..sbab dh xlarat time ni


Weeding Ina & Is 2011
Dhila, Aida, Aj xde

Ina & Is lps akad Nikah

Ayue & Yun 2011
Baru je lps memori ni..sweet sgt sbab time ni dpt jumpe badar stelah 5 tahun xjumpe..dh ade
2 org bb dh die..dgn Tipah..baru habis pntang..bb baru 2 bulan..kecik je bb die mcm mama die..(:


Weeding Min & Lut 2011, baru je last week tawin
Time ni aku dh ade anak, ina dh kahwin tanpa suami di sisi, ayu baru je lps kahwin, aida tgh preg anak 1st..hana,Nad still single..

Selamat Pengantin baru my bff Ayu & Min..Smoge bahagia hingga ke akhir hayat..Xsabar nk dgr citer hangat dr korng..hahaha..nk je book satu bilik hotel tnpe encik2 suami..kite leh borak smpai pagi..t'masuk hana leh check-in dlm bilik ni..hihihi

7 comments:

misz beauty said...

sampai hati kak ina tak jemput eija dia kawen... =(

padehal keje sebelah2 bangunan je...=(

AinHinata said...

Huhu..time tu die tgh xbetul kot..lg pon asistant die tgh pantang..xde org igt kn..dh la pelupe..jd btambah lupe la die.hahaha.

Anastasia_hanna said...

aku suke ayat ko...TAK KAWIN TAK SEMESTINYA KESUNYIAN OR TAK BAHAGIA....kadang2 Allah dan bagi mcm ni..nak suh happy dulu...rasa nikmat bujang lama2....xkawin bukannye xlaku...kui..kui..kui...sabo je la kan...yang penting xnhusahkan semua org......yang adoooo..huhuhu...

Anastasia_hanna said...
This comment has been removed by the author.
AinHinata said...

kumpul harta byk2 dulu hana..dh khwin nnti dh susah..nk kne jage suami..nnti ade anak..nk kne jage anak plk..mcm2 hal..ade kelebihan smuenye kahwin or xkahwin..yg penting hidup mest happy.luv u..hihihi

Anastasia_hanna said...

hehehehe..alhamdulillah setakat ni segalanya lengkap...aku percaya qada' dan qadar tuhan..amin..;) luv too la ain..;P

.: yazlynn ;. said...

happy utk gambar tu.. tq ain