Thursday, January 21, 2010

Hall 1

hai..sperti yg dijanjikn..ni lah die rmh aku..xbyk sgt brg..cume ini jer yg mmpu di beli bt mse ni..utk ruang tamu aku memilih colour maroon..habis langsir semue warne maroon..skr ni cume nak beli carpet je utk di letakkn di ruang tamu itu..tp, bile pk2 balik xyah beli..sebab aku ade lagi carpet pink yg aku beli time kahwin aritu..igt nak kasi pkai yg itu je la sebab still cantik lagi.lagi pon sesuai jugak kan carpet pink..dinding maroon.huhu..di mana saje ade pink..i like..hahaha..

Akhirnya rumah aku siap di renovate..so, senang la skr ni nak kemas rumah..itu pon xsiap2 lagi aku mengemas..ye la balik keje dh xlarat..wekend pulak jarang2 ade kat rumah..kalau ade rumah pon en suami xde..so xde mood nak mengemas..cume hall je la yang aku menitik beratkan kekemasan nye.hehe..sebab kat situ la tempat aku n en suami duduk2 tgk tv..bersantai time penat balik keje.klu kawan2 datang..sedara mara dtg smue akan lepak kat sini..so, kne la npk cantik sikit.

Come..look into my Hall..


butterfly curtains utk slinding door





suke wall lamps ini..


maroon walls


Pink utk my bedroom..

If hall yg 2 aku dh siap kemas..aku msukkan lagi k..bt mase ni, itu je la story pasal rumah ku ini.huhu

No comments: