Monday, October 5, 2009

Lebaran 2009 (Part 1)

Wahh..sudah 6 Okt arini brsamaan dgn 17 hari kite braye..masih xde lg story tntng raye d blog aku ini..melihat blog org lein mletakkan pict2 raye sgt la jealous..haha..aku pon b'kobar2 jgk ingin mmsukkan gmbar2 raye..tp, tahun ni..xbyk gmbar raye yg tlh ku tngkap..gmbar raye b'sme En.Hanis pon tarak..1st time rye bgelar Pn.Ain, sgt mmbhgiakn..BaHaGiA kErrrr?..Of course la kan..hehe

Thun ni raye with family En.Suami..d Kajang jerk..1st raye dh ade org dtg rmh baru ku yg xbaru sgt tu..Waghhh..sgt kagum.huhu.pg raye dh ke rmh mk mertue..menaiki KAKI..hehe..sbab my mother in law punye rmh hnya bberape mter jerk..kadang2 pk blik best jgk..sbab kite xyah sibuk2 kemas baju utk balik kg..n xyah nk rebut2 blik tidur dgn adik bradik lg..sbab rmh dekat jerk..kuikui..lps mkn2 dh trus blh balik rmh kite.ekeke..slpas mkn2 d rmh mertue..juadah yg d hidngkan nsik impit, rndang dging, ayam, msak lodeh tlh di sntap oleh ku..d rmh En.Suami cume ade Kak Long n Kak Aishah se-Family,aku n suami msih lg serasi bersama dgn ber-2.hehe..

Time mereka2 dtg ke rmh ku pula...bgegas pulang ke rmh utk mnyediakan juadah..kbetulan sbelum hari raye aku n mak memasak d rmh klang..Untung2..leh aku jamukan nsik impit, ayam msk merah, rndang daging, rndang remis (rse sperti erang,tp kecik2..sgt yummyy) pd dorng2..hehe.muke ku :) mlihat dorng mkn2..sedap brangkali or ade kebrangkalian yg lein..ntah..aku pon xpast.hehe

Raye 1st tdk kemane2..slps itu kami gerak mnuju ke rmh ibu mertue kakak ipar ku d ulu langat..braye n braye...

Raye ke-2 baru pulang ke kg En.Suami d Alor Gajah melaka..huhu.time ni la nk knal sedara..itu pown aku msih x mngenali spenuh nya..sbab sgt la ramai..hanye bberape org yg peramah je aku knal..yg xramah aku xkenal sgt sbab aku pown bkn la ramah sgt..pemalu.ekeke..hnye bberape jenis org je yg aku xmalu.haha

T'lalu byk sgt rmh yg suami ku bwk..smpai xterkire..hmpir larut mlm baru aku smpai d rmh..continue about raye story at next part.da...


Sdare Mara En.Mohd Hanis d Melaka

No comments: